tisdag 25 september 2012

Tillbaka från fotbollen ♥

Hej, jag har just varit på fotbollsträning och det var skitkul! Idag fick jag ju inte vara med på själva träningen, så jag fick träna knattarna idag, asså det var så himla roligt alla bara sprang runt, ingen lyssnade & och när vi körde match sprang alla i en klunga! Haha varenda en sprang efter bollen, och det var så himla roligt att se att alla vågade vara med och gå på osv. Haha, aja idag har det varit ganska bra, vi hade Ekkampen idag, vilken är min skolas ''sportdag'' eller vad man ska säga. Sen på lunchen var det typ skinka, så jag Gabbi, Ida och Caithleen gick hem till mig och åt toast istället. Sen efter skolan gick jag till konsum med Haylen och köpte tuggumi, sen gick jag hem och åt mellis och sen gick jag till fotbollen.
Ingen smink ,men strunt i det, fint rum i bakgrunden va? Yeah, yeah jag borde jobba med rum inredning asså waoow! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera vad du vill! Jag tål kritik, och jag vill gärna veta vad jag kan förbättra!