söndag 23 september 2012

Info

Headern är klar! Finally, herregud. Det tog så himla lång tid att komma på hur det skulle se ut, asså jag gjorde typ tre stycken, alla blev fail, den första såg ut ungefär såhär:
Ja, typ så såg alla tre ut, så tillslut pallade jag inte mer utan skrev bara '' Livet som Jenny '' i polyvore, tog bort bakgrunden i photoshop och voila! It went out pretty well, didn't it? Haha inte super med jag är i allafal nöjd med resultatet, så nu var det dags att börja blogga då, ja det blir nog runt 1-3 inlägg för dag hoppas jag. Jag hoppas verkligen att ni kollar in lite då och då, och kanske sprider bloggen lite, för om jag får över 600 läsare varje dag kan jag börja blogga hos moncei, och då kan jag göra giveaways osv! Inte för att jag tror att jag kommer in där, men man får väl ha drömmar? Hah, aja uppdaterar mer ikväll trorja ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera vad du vill! Jag tål kritik, och jag vill gärna veta vad jag kan förbättra!